2017/01/04

Parçalanmış - J. L. Drake / Kırılmış Serisi 2 Kitap Yorumum


parçalanmış J L Drake kitap ile ilgili görsel sonucu
Parçalanmış - J. L. Drake / Kırılmış Serisi 2 
Puanım 5/4

Ben Savannah Miller. Özel Kuvvetler'den Cole Logan'a deliler gibi âşığım. Onu kaybetmemek adına kendimi tehlikeye attım. Bunu yaparken kendimi hiç sorgulamadım ama sorgulamam gereken başka şeyler olduğunu fark ettim. Ailem, arkadaşlarım, inandıklarım… 
Cinayetler gördüm, işkenceler gördüm, kaybetmeyi öğrendim ve kazanmak için bedel ödemem gerektiğini…

Evet, ben Savannah Miller. Seçimlerimden ben sorumluyum ve her zaman inandığım şeyler için cesur olmayı hayat bana bir kere daha gösterdi. Aşkın nelerin üstesinden geleceğini öğrendim, aşkın her dibe vuruşta beni nasıl ayakta tuttuğunu öğrendim. Hayatımdaki tüm kirli ilişkileri şimdi bir bir çöpe atma zamanı dediğimde hâlâ kendimi bulma çabasındayım.


"Seni seviyorum, Cole, canımı en çok acıtan da bu." 
-Savannah Miller-


         Kırılmış olmaktan daha kötü şey ne olabilir? Parçalanmış.

İlk kitabının yorumumu okumuş olanların bileceği gibi çok sevdiğim bir seri.. Öyle ki ikinci kitap için çok meraklandım ve büyük bir heyecanla aldım. Kitap yine çok akıcı, aksiyonun birbirini kovaladığı bir hikaye ancak bu sefer beni ilki kadar tatmin etmedi. Her ne kadar yine çok sevmiş olsam da hala boşlukların bulunması ve ana karakterlerin davranışları biraz şevkimi kırmış olabilir.

Hikayesine gelirsek Savannah, Cole'un geri dönmesi ile kendini kaybettiği bebeği yüzünden suçluyor ve bu duygu ile boğuşurken kendisini yine bir tuzağa düşürmeyi başarıyor. Başarıyor diyorum çünkü tam anlamı ile kapsamlı bir plan kurarak düşüyor bu tuzağa.. Cole ise Savannah'tan gerçekleri saklaması yetmezmiş gibi bir de resmen kendi elleri ile yardım ediyor. Hal böyle olunca biz okuyuculara sinirlenmekten başka çare kalmıyor.

Sonunda yaşadıkları her normal ilişkide olabilirmiş gibi tavırları ise tam dayaklık.. Tabii tüm bu olaylar okuma seyrimi değiştirmedi, hatta sinirden hemen bitiriverdim ama beklediğim hikaye değildi. En güzel kısmı ise Amerikalının deşifre olmasıydı. Savannah'ın babası ise tüylerimi diken diken etti. Hayatta en sevdiğiniz insanlardan kazık yemek hemde böylesi inanılmaz olmalı..
O kadar ki bir ara manyak Amerikalı bile bana kuzu gibi geldi. 

Son kitabı Mended'da yeni bir kaçırma hikayesi olmaz ve bir nebze huzurlu bir hikaye okuruz diye umut ediyorum. 

İlk kitabı Kırılmış yorumum için tık tık!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;