2016/07/25

Karanlığın İçinden Kitap Yorumum



Karanlığın İçinden - Alexandra Bracken
Puanım 5/4

Bazen Karanlık İçinizde Yaşar Ve Çoğu Zaman O Kazanır. Bir yol uzanıyor önümüzde. Acıyla ve öfkeyle sarıp sarmalanmış, Etrafı dikenli tellerle örülmüş bir yol bu. Kayıplarla ve gözyaşlarıyla dolu… Ama çok ileride, yolun sonunda, Belli belirsiz parıldayan titrek bir ışık var. Sönmeye yüz tutmuş olsa da Hayatın bizim için hazırladığı sonu yeniden Yazmamız için direniyor. Biliyorum, karanlığı deliyor bu yol. Biliyorum, karanlık zihinler Aydınlığa kavuşuyor.

"Bracken'ın bu sürükleyici ve tüyler ürpertici distopyası hafızalarınıza kazınacak."
-Kirkus Reviews-

"Bu seri, distopya okuyucuları için bir baş ucu kitabı olacak." 
-School Library Journal-

"Gerilim yüklü, duygusal ve acımasız… Hiç şüphe yok ki Karanlık Zihinler Serisi'nin tutkunları, - üzerine epey kafa yorulduğu belli olan bu sona bayılacak." 
-Booklist Online-


Karanlık Zihinler Serisine düşkünlüğüm malumunuzdur. Her kitap sonrası bir bölüm olmak üzere toplam 3 bölümden oluşan bu ara kitapları sevdim. Ancak ben üçüncü kitabı okuduktan sonra aldığım için ilk bölümde biraz yavaş ilerledim. 

İlk bölümde IAAN'li çocuklara dışarıda ki normal yetişkinlerin bakış açısı anlatılmış, bir avcı olmak isteyen ancak ilk avı bizim Zu olunca işleri bir hayli karışan ve kendini başka bir konumda bulan bir gencin hikayesi ki eğer zamanında okusaydım ikinci kitapta ki nerede bu Zu bilmecesi çözülmüş olurdu.

İkinci ve üçüncü bölüm bağlantılı, Ruby'nin çok sevdiği arkadağı Sam ve onun çocukluk arkadaşlarının kaçışı, yeni gelinen noktada hükümetin ve serbest kalan çocukların hayatları üzerinden gitmiş. En sevdiğim kısım ise, Kırmızı olan Lucas üzerinden, kırmızıların yaşadıklarının detayına inmesi ve sonunda bizim Ruby'nin çetesinin dahil olmasıydı.

Okumadan son kitaba geçebilirsiniz ancak karanlıkta kalan kısımları aydınlattığı için ben sevdim bu kitabı...

Serinin Diğer Kitapları








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;