2016/03/22

Ejderin Arzusu Kitap Yorumum



Ejderin Arzusu - G. A. Aiken
Puanım 5/4
Nolwenn cadısı Talaith için hayat hiçbir zaman kolay olmamıştı. Bir tanrıça tarafından köleliğe zorlanmış, kocası tarafından hor görülmüştü. Ve yaşadığı köydeki herkes kendisinden korkuyordu. 

Tam hayatının daha kötü gidemeyeceğini düşündüğü sırada, onu öldürmeye niyetli kızgın bir kalabalık tarafından, yatağından sürüklenerek çıkartılmıştı. Kimsenin hesaba katmadığı şey ise, gümüş yeleli bir ejderhanın onu kurtarmaya karar vermesiydi. 

Kudretli Briec, gözleri Talaith'e değdiği anda kadının onun olacağını biliyordu. Ama Talaith'in sivri dilini hesaba katmamıştı. Niçin onun da kendisini istediği halde bunu bir türlü kabul etmediğini anlayamıyordu. Kim Briec'i istemezdi ki? O, Kudretli Briec'ti. Dişiler, geceyi kollarında geçirmek için kavga ederlerdi. Ama ona Lord Kibirli diye hitap etmekte inat eden bu ufak tefek kadın basit dünyasını altüst etmişti. Briec dikkatli hareket etmezse insan dişisi hakkında bilmediği sırlar tüm ırkına felaket getirebilirdi...

"Seksi ve fazlasıyla espirili"     -
Romantic Times

"Aiken'dan mükemmel bir kitap daha."       -
RT Book Reviews

"Ateşli mi ateşli bir seri."  -Library Journal

Bu kitabı okuyalı bir kaç ay oldu sanırım. Dragon Kin Serisinin ikini kitabı, ancak ben bu yazarda daha öncede yapmış olduğum bir hata ile, seri olduğunu bilmeden bu kitaptan başladım. Öncelikle, kurguda ki ejderhalara bayıldım. Kudretli Briec ise beni gülmekten yerlere yatırdı. O nasıl bir egodur.

Ejderhalar ile insan dişilerin aşkları üzerine kurgulanmış olan bu fantastik kitap, gerek diyalogları, gerek seksapelisi, gerekse olay örgüsü olarak muhteşem.. Okurken çok keyif aldım. 

Ancak bu seriye ait diğer kitapları okuyamadım. Karanlığın Efendileri serisinde de benzer bir yol izlemişti yazar. Her kitap seride ki başka bir karakterin ağzından anlatılıyordu. Ondada sanırım dördüncü kitaptan başlamış ve sonra diğerlerinden keyif almamıştım. Bu yazar hakkında kararsız kalmama neden oluyor. Kurguladığı fantastik dünyaları resmen iğne ile işlemiş, hiç bir boşluk yok. Ancak bir karakterden diğerine geçtiğinizde başka bir şey anlatıyormuş gibi geliyor ve okuyamıyorum.

Zaten olay akışında, her karakterin kendine ait aşkı bulmasını anlattığı için, sıralama çok önemli değil. Anlamış bulunmaktayım ki serinin diğer kitaplarını okuyamayacağım ama bu kitaba seriden bağımsız olarak bayıldım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;