2015/12/28

Lanetli - Jennifer L. Armentrout - Wicked Saga Series #1


Lanetli - Jennifer L. Armentrout 
Puanım 5/4
Asıl lanet korkmamaktır. Dünyada sadece insanlar yok.En azından, Ivy’nin yaşadığı New Orleans’ta durum böyle.

Faeler, insanları onlardan koruyan Düzen’le sürekli savaş halinde. New Orleans’ın çılgın gece hayatını yaşayanlar ise bu savaştan habersiz. Ivy öz anne-babasını hatırlamıyor, üvey anne-babasıyla erkek arkadaşını korkunç bir olayda kaybetti. 


Artık tek varlığı, Düzen’le birlikte Faelere karşı yürüttüğü amansız savaşı. Ivy çok yakında bazı sürprizlerle karşılaşacak. Ve bu sürprizden hiç de hoşlanmayacak..


Seri kitapları aslında bir kaçı çıkmadan okumayı sevmiyorum. Yurt dışında üçüncü kitapta çıkmış, bakalım biz ne zaman ikinciyi okuyabileceğiz.
Kitabın ilk başında yaklaşık 100 sayfa falan her seride özellikle fantastikler de olduğu gibi karakter analizi ve dünyaya girişle geçmiş. Ama ondan sonrası gayet hızlı ilerliyor. Bu sefer kahramanlarımız 16,17 değil 21 yaşında :) çok büyük bir atılım olmuş. Ama aksiyonu bol olduğu için rahat rahat okunabiliyor. 

Kitabı aslında sevdim. Ama şu karın kasları çelik gibi olan erkekler nerededir? Acaba Türkiye 'de yokta yurt dışında elini sallasan melek yüzlü, cennetten çıkma bir yakışıklıya mı çarpar? Birde üstüne üstlük bu yakışıklı, karakter olarak ta tam anlamıyla efsane midir? Düşün düşün kavrayamadım.

Hikayemize gelirsek ben zaten perilerle alakalı az sayıda kitap yazıldığını düşünürüm. Yaz Sarayı, Kış Sarayı her ne kadar periler diyarı geçişler olmasa da bahsi geçiyor. Rahat okunan sıkmayan aksiyonu sayesinde sürekli sayfa çevirten bir hikaye olmuş. Birde kadın karakterlerin bu ketumluğu, istemem yan cebime koy hali artık fazla olmadı mı? Bilemedim.. 

Kitapta en sevimli karakter Tink yani Ivy 'nin ev arkadaşı.. Gerçek hayatta da olsa fena olmazdı dedirten cinsten..

Bir parantezde kitabın kapağına, hiç sevmedim hikaye ile alakası da yok o yüzden yazarın adını görmesem almazdım sanırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;