2015/12/26

Tut Elimi - Rebecca Donovan / Nefes Serisi #1






Tut Elimi - Rebecca Donovan 
Puanım 5/5

Onu kurtarabilecek olan tek şey aşktı... geldi ve o en umutsuz anda kalbini kıskıvrak yakaladı. 

Weslyn'in Connecticut eyaletinde hayat olağan deviniminde akıp gitmektedir. Fakat Emma Thomas'ın tek isteği çevresi tarafından görünmez olmaktır. Onun tüm çabalarının sebebi, gördüğü zulmün eseri, vücudunda biriken yara izlerini gizleyerek hayatını her şey yolundaymış gibi göstermektir. 

Fakat Emma, bir gün Evan adında bir adamın çıkagelip tek günde hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi? Aşk ona, sırlarını açığa çıkarmak pahasına da olsa kabuklarından sıyrılma şansı tanıdı. 

Bir genç kızın hayatını değiştiren aşk hikâyesi, sessiz çığlıkları ve umuda pamuk ipliği ile tutunuşu: Tut Elimi 'Umut pamuk ipliğine bağlıysa aşk bir mucizedir...' (Tammara Webber ) 
'Ben böylesi etkileyici bir aşka daha önce şahit olmadım.' (Guardian) 
'Her yürek burkan sahnede kanınız donacak, her öpücükte kalbiniz sımsıcak olacak.' (Cynthia Shepp)

Evet uzun zaman önce okuduğum aklımdan çıkmayan bir serinin yorumunu yapmak istiyorum.

Emma Thomas babası öldükten sonra madde bağımlısı annesi tarafından amcası ve yengesine bırakılır ve onlarla yaşamaya başlar. Ancak yengesi bu durumdan hiç memnun değildir ve Emma ne yaparsa yapsın onun aşağılamalarından ve fiziksel saldırılarından kurtulamaz. Yeğenlerini çok sevdiği içinde bu konudan kimseye bahsetmez amcası dahil. 

Pasif bir adam olan amcası da bunu ısrarla görmezden gelir. Hikaye bu çıkmazda sürüklenirken okula yeni gelen Evan Matthews ile Emma'nın yaşamı birden değişir, ne kadar görünmez olmak için uğraşırsa uğraşsın ondan kurtulamaz. Hayatı bu kadar berbatken ona resmen bir hediye olan aşk sayesinde kendini çok güçlü hissetse de yaşadığı dramlar bitmek bilmez ve en sonunda Evan'ın da yardımı ile kurtulur. Ve adalet yerini bulur. Ancak her ne kadar hayatta kalsa da onu yeni bilinmezler beklemektedir.

Okurken duygusal anlamda çok karışık hissettim. Dram okumayı seviyorum sanırım. Emma eve her gittiğinde yüreğim sıkıştı, onun yerine çığlık atmak istedim .Ve kesinlikle Evan'a aşık oldum. Emma herkesten uzak durmaya çalışırken farkında olmadan attığı çığlıkları duyması, hep onun yanında olması, kurtulması için çabalaması..

“Kimse benimle ilgilenmezdi, ben de kendi kendime olmaktan memnundum. Burada her şeyin güvenli ve kolay olması gerekiyordu. Evan Mathews, nasıl oldu da sadece bir gün içinde benim durağan dünyamı yerinden oynatabildi?''
"Artık azalan nabzımı yok sayamazdım. Kalp atışlarım ritmini korumak için mücadele ediyordu. Karanlık her yerimi sardı. Kayıp gitmek çok kolaydı sanki; sessizliğe teslim olarak hiçliğin kucağında çözümü bulmak... Bu yere doğru sürükleniyordum. Fedakârlığımın anılarına tutunmaya çalıştım sonra. O sıcaklık, kalp çarpıntıları, Evan'ın gözlerindeki gerçek... Yaşamak bir seçenek miydi hâlâ? Aşkın ve kaybın dengesinde uğruna mücadele edeceğim şeyi aşk belirledi ve eğilip fısıldadı kulağıma: TUT ELİMİ " 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;