2016/02/27

Dublin Caddesi Kitap Yorumum


Dublin Caddesi - Samantha Young
Puanım 5/4
Joss geçmişte yaşadığı acıları bir kutuya kilitleyip her şeyi unutmak için Amerika'dan İskoçya'ya yerleşmişti ve şimdi yeni bir ev arıyordu.
Bulduğu ev Dublin Caddesi'ndeki havalı binalardan birindeydi.


Yolda bir adamla karşılaştı.
Takım elbiseli, bronz tenli, çıldırtıcı İskoç aksanlı, maço tavırlı, seksi bakışlı Braden'la.


Joss, Braden'ın her zaman kolunda taşıdığı Barbie kılıklı kızlardan biri değildi, olmaya da hiç niyeti yoktu. 

Ama insan arzularına nereye kadar gem vurabilir? 
Kalbiniz başka, beyniniz başka şey söylüyorsa, hangisinin sözünü dinlesiniz?

Trajedi. Seks. Tutku. Kahkaha. Kıskançlık.

New York Times Bestseller
The Wall Street Journal Bestseller
Amazon Bestseller
USA Today Bestseller

Ve 30 ülkede milyonlarca okuyucuya ulaşmış, son yılların en çok konuşulan aşk hikayesi.


Şu an okumaya çalıştığım bir serinin son kitabında biraz bunaldığımdan dolayı araya kattığım ve hafif olur diye düşündüğüm bir kitaptı. Ancak duygusal anlamda çokta hafif olmadığını söylemeliyim. Yazarlar aşk kitaplarını geçmiş trajediler ile kurgulamayı seviyor, eh aslında çokta fena olmuyor. Braden ve Joss'un hikayesini çok sevdim.


Joss 14 yaşında ailesini kaybettikten sonra, koruyucu aileler ile 4 yıl geçirmiş, ailesinden gelen mirası hak etmediğini düşündüğü için çok harcamaya yanaşmayan, 18 yaşından sonra İskoçya'ya yerleşmiş olan ve kimse ile yakınlık kurmayan bir kız.. Ev arkadaşı ve en iyi dostu da kendisi gibi olduğundan güzel bir ritim tutturmuşlar ancak ev arkadaşı şehir değiştirince başka ev bulmak zorunda kalıyor.

Ev bakmaya giderken takside karşılaştığı Braden ise, karısının ihaneti ve annesininde benzer tarzda bir kadın olması nedeniyle, kadınlarla ilişkisini sınırlı tutan (sex buddy) onların maddi ihtiyaçlarını karşılayan ve karşılığında gelecek sözü vermeyen, tam bir mağara adamı.. 

Joss gördüğü eve ve ev arkadaşı olacak Ellie'ye bayılınca, taşınıyor. Ancak öngöremediği Ellie'nin sıcaklığının onun buzlarını kıracağı ve sevmek zorunda kalacağı.. Bir de takside ki mağara adamı Ellie'nin abisi çıkınca...

Karmakarışık başlayan ancak güzel kurgulanmış, içinde aşk, acı, dram, aile ne ararsan her duygudan bulabileceğiniz, kesinlikle çok seksi ve esprili dialogları ile hem gülmenize hemde ara ara düşünmenize neden olan sıcak bir kitap olmuş.

Ben serinin önce ikinci kitabını okumuştum. Yorumu için tık tık. Ancak her kitap başka ana karakterlerle yazıldığından sorun olmuyor.

Alıntılar
Ama ben biliyordum. Biliyordum. Ben lanetliydim. Bu kadar mutlu olamayacağımı biliyordum. Kötü bir şeyin olacağını biliyordum. Ne yapmıştım ben Ellie’ye böyle?

Hiç bir silahla karnınızdan vurulduğunuz oldu mu? Olmadı mı? Benimde olmadı.
Ama içimden bir his aynı böyle olduğunu söylüyor.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;