2016/02/10

Eversea Serisi Kitap Yorumu


Eversea Serisi - Natasha Boyd
Puanım 5/4

Tüm kadınların peşinde olduğu dünyaca ünlü star Jack Eversea, herşeyden bunalıp biraz uzaklaşmak için Butler Cove kasabasına gidiyor. Amacı kimsenin orada olduğundan haberi olmadan bir kaç gün geçirebilmek.. Bunun için evden geceleri çıkıyor ve kesinlikle tanınmamak için kamufle oluyor :) 

Keri Ann ise kasabada yaşayan ve garsonluk yaparak ailesinden kalan evde yalnız yaşayan, tek akrabası tıp okuyan abisine destek olmaya çalışırken aynı zamanda evlerini elinde tutmak için uğraşıp tüm hayallerini abisinin mezuniyetine kadar engellemiş, sanatçı sayılabilecek kadar harika deniz kabuklarından heykeller yapan 21 yaşında bir kız ..

Bir akşam vardiyasında Jack ile tanışıyor. Onun kim olduğunu tabii ki biliyor ama çokta umursamıyor. Zorunluluklar sayesinde birbirlerine yardım etmeye karar veriyorlar. Anlaşmaya göre Jack Ann'in evinin tamiratına yardım edecek ve Ann'de onun gıda gibi mecburi alışverişlerini yapacak ve orada bulunduğunu kimse ile paylaşmayacak.

Jack'in derin fan'ı olan arkadaşı ile bile.. Birbirlerine bazen sinir olan ama birlikte bir ritim yakalayan çiftimizin gerçek aşkla tanışması, aşkın göründüğü kadar kolay olmaması (Jack'in mevcut olduğunu sanan ama ayrıldığı nişanlısı, yapımcısı, sözleşmeleri ..) ve buna rağmen birlikte kalma çabalarının kurgulandığı sıcacık bir hikaye.. Tabii Ann'in güvensizliği de (kimin olmaz ki adam mega star sonuçta) ilişkiyi zora sokuyor.

"Eğer geleceğim de olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." 
"Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."

İkinci kitapta ise kendi sorunlarını halleden Jack'in Keri Ann'i hem onunla birlikte olup hem de istediklerini yapabileceğine ikna etmesi gerekiyor. Allah'tan kızımız çok kalın kafalı değilde çok zor olmuyor. Aşk kitabı zaten ama romantizmin dozu tam ayarında olmuş. Erotizm yok denecek az her iki kitaptada..

Tam bir peri masalı olmuş. Genel aşk kitaplarından çok farklı değil ama ben karakterleri sevdim. Sizlerde aşk kitaplarını seviyorsanız, kesinlikle seveceksiniz..
Dipnot** Kapakları gerçekten harika, baktıkça insanın içi açılıyor. Bayıldım!!

“Bırak hayatının bir parçası olayım ve sen de benimkinin bir parçası olacak kadar cesur ol.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;