2016/02/17

Jet Kitap Yorumum


Jet - Jay Crownover
Puanım 5/3
Sımsıkı deri pantolonu ve tehlikeli vücut hatlarıyla Jet Keller her kızın Rock'n Roll rüyasını süslüyordu. Ancak Ayden Cross kötü çocukların vahşi dünyasında yorulmuştu artık. Bu yüzden Jet'in büyülü gözlerinde gördüğü tutku ateşine teslim olmak istemiyor ve Jet'in dokunuşlarında yanıp kül olmaktan korkuyordu. 

Jet ise, seksi kovboy çizmeleri içindeki sütun gibi bacakları olan Ayden'a karşı koyamıyor ve bu güneyli güzele yaklaştıkça onu daha az tanıdığını düşünüyordu. 
İkisini yakan bu ateş ya aşka dönüşecek ya da onları yakıp kül edecekti.

"Jay Crownover'ın eşsiz Yeni Yetişkin Serisi'nin ikinci kitabı Jet'i ve bu kötü çocukları çok seveceksiniz."

Jet, Ayden'i ilk gördüğünde kendinden geçiyor ancak kesinlikle ondan uzak durması gerekiyor. Ortak arkadaşları (onların durumunda ailesi) içinde bulunan Ayd ile birlikte olursa ve diğer kızlar gibi yüzüstü bırakırsa onun canına okurlar. Ayrıca Ayd gerçekten çok zeki, finansal eğitim gören ve hayatında her bulunduğu ortamda süveter giyen mükemmel!! erkekle birlikte.. Hadi ama kim süveter giyer ki..

Kendi ailesinin durumu yüzünden ilişkilerden korkan ve babası gibi olmaktansa kendini öldürmeyi tercih edecek olan Jet için Ayd kesinlikle yasak elma.. Hele ki artık ev arkadaşı olmuşken.. 

Ayden, Jet onu reddettiğinde aslında rahatlamıştı, o onun içinde ki kötü kızı uyandırıyordu. Eski hayatını bırakıp geldiğinden beri mükemmel bir arkadaş grubu bulmuştu. Hepsi dövmeli, sert ve çekici erkeklerle harika kızlardan oluşan bu yeni ailesi gerçekte kim olduğunu bilse onu yine sever miydi?

Jet'le arkadaş olmaları en güvenlisiydi. Onun hayatında gelecek 5, 10 ve 15 yıl planlarına uygun, zeki, ilgili, güvenilir bir erkek arkadaşı vardı artık.. Ne olmuş sürekli süveter giyiyorsa ve opera yada bale Ayd'a hitap etmiyorsa.. Eh tabi birde onu her öpüşünde Jet'i düşünmesi var..

Evet hikaye böyle başlıyor. Ve Ayden ile Jet en sonunda aralarında ki çekime karşı koyamadıklarında, Jet onu bir daha bırakamayacağını biliyor. Ayden ne kadar aşık olursa olsun, sakladığı geçmişi Jet'e zarar vermekle tehdit edince en iyi bildiği şeyi yapmak zorunda kalıp ve kaçıyor. Nedenini bilmeyen Jet ise hayatında değer verdiği ikinci kadın tarafından da terk ediliyor. Annesinin sürekli babasını seçmesinin ona hissettirdikleri yetmezmiş gibi bir de aşık olduğu tek kadın onu terkediyor.

Evet bu seride en sevdiğim taraf karakterlerin çok sıcak olması.. Korkutucu ve iri dövmeli adamların aslında kendi içinde büyümemiş birer çocuk olmaları  ve aşkın herkesi vurması.. Ancak bu kitapta ikili arasında ki drama fazla uzatılmış gibi geldi bana ilki kadar zevk almadım.

Tabii zevk almamamın ikinci nedeni ise berbat çeviri ve imla hatalarıydı. O kadar çok cümle içinde hata yapılmış ki bazı diyaloglarda resmen anlamsız paragraflar ortaya çıkmış. Böyle olunca hem sinirlenip konudan koptum. Beynim sürekli yazım düzeltmekten kendimi kitaba kaptıramadım.  

Bu sefer geri döndüğümde orada olacaktı. Benim yüzüğüm ondaydı, bana kalbini ve güvenini vermişti. Onun geleceğiydim, o da benim sonsuzluğumdu. Kahretsin, o kadar şeyden sonra aşk şarkıları söyleyen ilk metal grubuna katılabilirdim.


Serinin kalan üç karakterini de çok sevdim ve merak ediyorum. Ama Rome sanki en ilginçleri.. Hele de aşkı en sevdiğim kadın karakter olunca.. 

Serinin ilk kitabı Rule yorumum..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;