2016/02/10

Bu Adamla Beraber Kitap Yorumum

 Bu Adamla Beraber - Jodi Ellen Malpas
Bu Adam #2 - Puanım 5/3
I'm on a Central Jesse Cloud Nine!

Jesse Ward, Ava için yanıp tutuşuyor ve onu tutkusuna yenik düşürmeye devam ediyordu. Ancak Ava'yı karanlık sırlarından ve yaralı ruhundan uzak tutuyordu. 

Ava'nın tek kurtuluşu Jesse Ward'ı terk etmekti fakat ondan kaçmanın imkânsız olduğunu bilmeliydi. Jesse, yaşadıkları tüm fiziksel hazları ona hatırlatmakta son derece kararlı olarak tekrar hayatına girmişti. 

Fakat Ava da bu adamın sert görüntüsünün altında yatan gerçeği öğrenmekte kararlıydı. Bu yüzden bir kez daha Manor'ın Tanrısı'na kendini sundu. Jesse'nin tek isteği de zaten onu yanı başında tutmaktı.


"Bu Adamla Beraber daha fazla tutku, merak ve entrikayı da beraberinde getiriyor. Hayatlar değişiyor ve sırlar ortaya dökülüyor. Jodi Ellen Malpas yine yapacağını yapıyor. Sürükleyici, her sayfası ayrı bir heyecana açılan bu kitabı elimizden bırakamadık." 
-TotallyBookedBlog-

Her ne kadar çok fazla merak etmemiş olsam da ikincisini orijinal dilinde okumuşken yorumunu paylaşayım dedim. Öncelikle söylemem gerekir ki Ava'nın iç gevezelikleri bitirdi beni.. 

Bir kadın nasıl her paragrafta aynı şeyi sürekli düşünüyor olabilir. Şöyle ki (tamamen mecazen) Ava Canım! dedi bana taptığım müthiş yakışıklı yeşil gözlü canavar.. Tabii burada bir kaç cümle ile iyice tapınıyor. Ah! Devam et! dedim bende sarı saçlı, mükemmel erkek, seks tanrısı, yeşil gözlü canavarıma.. Yada gözümü açtım ve bana bakan dipsiz koyu yeşil gözlerle karşılaştım. Bu dipsiz koyu yeşil gözler.. bla bla bla

Eh bu salak iç gevezelik ve arada ki Watch your mouth! Ava ağzına dikkat et falan gibi bir kaç kombine dialogdan da kurtulursak hikayemiz aslında 526 değil 326 sayfa falan.(Kesinlikle abartı yoktur!!)

Evet bu kitapta aksiyon çok fazla Jesse resmen Pandora'nın Kutusu gibi, adamın her hareketi ofsayt, hep bir hata ki kesinlikle yenilir yutulur cinsten olaylar değil, kendine güvensizlikle, Ava üzerinde iktidar arasında yalpaladı durdu. Ava'nın inatçılığı ise dillere destan.. Hayır zaten günde bir kaç kere inatlaşıyorlar ve sonrasında ya o anda malum yolla yada Jesse'nin kendine verdiği zarar nedeniyle pişman oluyor. 

Erotizm yine hat safhadaydı ancak bazı kitaplardakinin aksine bence dozu tutmamış biraz fazla olmuş. Tavşan gibi gerekli gereksiz sevişen çiftlerimize alışığız ancak genelde ayrıntılar BDSM vs gibi bir konu varsa çok fazla uzatılır.

Spoiler İçerebilir

2. kitap birincinin bittiği yerden devam ediyor. Ava kendi perişanlığın da dağılmışken Jesse'ye kimsenin ulaşamadığı ve sitenin özel güvenliği sayesinde evine kimsenin giremediğini öğreniyor ve tabii ki kolları sıvıyor.

Jesse kurtarma operasyonu başarı ile gerçekleştirildikten sonra (ki burda da aslında bir sürü kendine güvensizlik mevcut) ilişkilerine devam ediyorlar ancak Ava ne yaparsa yapsın sonrasında bir daha gitmeyeceğine Jesse'yi ikna edemiyor. 

Çok güçlü ve ukala erkek karakterlerin arada sürünmelerini seviyorum ki bu yönde Jesse beni hayal kırıklığına uğratmadı. Jesse hakkında bazı karanlıklar aydınlandı diyebilirim başta da yaşı olmak üzere.. Eh ilk yazımda da dediğim gibi bazı yöntemlerle söyletti Ava.. 

Sarah sorunu hala mevcut ve Ava her nedense Jesse'nin tüm gücü ona vermesine, gitmesinden korkmasına her dediğini yapmasına rağmen ondan kurtulamıyor ki bu da yine bu kadar tapıyorum sözünden sonra inanılmaz klişe geldi olmuş.. Bir ara şöyle saçından tuttuğum gibi diyordum ki Ava beklenmedik bir intikam aldı ondan.. (Detay sürpriz olsun) Elli tonda ki Elena karakterinin yerine koymak istemiş yazar ama çok gereksiz ve sevimsiz.. 

Çiftimizin arasında ki diyalogları genelde sevdim denebilir şu malum şikayet ettiğim fazlalıklar çıksa aslında ek aksiyonlarla birlikte daha sevilen bir kitap olabilirdi. Oluşan karakterle okuyucunun kimyası tutmuş gibi görünüyor. Bundan daha iyi sonuç alınabilirdi. 

Ava hikaye boyunca kafasında yine Manor'u kabullenemedi gitti. Çok kapalı bir görüşe sahip olmasa da nedense bir türlü kabul edemedi içinde yapılanları.. Halbuki Kate, Manor'a bayılmış ve gayet güzel kullanıyorken. Bu kitapta Kate karakterini özledim açıkçası yani mantar gibi Ava'nın ne zaman ihtiyacı olsa ortaya çıktı ancak baş başa kız zamanı olamadı bir türlü.. 

Sonunda ise Jesse beni şaşırttı. Zaten onun kadar Ava'ya düşkün birinden de o beklenirdi. Direk beyaz atlı prens modundaydı. Burada spoiler vermek istemiyorum çünkü üçüncü kitabı okuma nedenlerimden en önemlisi bu kitabın son 25 sayfası olacak.

Toplamda anlatılan zaten kaldığı yerden itibaren bir 10 gün falan sanırım ama ne 10 gün.. Hiç yorulmadılar mı bilmem benim başımdan bu kadar olay geçse 15 gün yatak istirahati alır birde üstüne masaj isterim. 

Sonuç olarak ara kitaplarda genelde düşen hikayeler bence aşk kitapları için geçerli olmamalı. Aslında geneline baktığımızda şaşırtmacaları ile güzel yakalamış yazar kurguyu. Muhtemelen ilk kitabı okuyan arkadaşlar bunu da okuyacak ve üçüncüsünü bekleyecektir. 

Bende üçüncü kitabı okuyacağım, hikayelerinin sonu belli olsa da (bence) gidişatını görmek lazım.. Bu sefer Jesse'nin bakış açısını eklememiş yazar. Umarım son kitapta ekler.. Bir dilekte yayınevine gelsin belki çeviride onlar biraz toparlar iç gevezelikleri.. Bu kadar çok ve sürekli aynı şeyi düşünen insanlar kendilerine nasıl tahammül ederler bilemedim ben olsam beynimi aldırmayı düşünürdüm dinlenebilmek için..

Good Reads'ta Jesse karakteri için en sevdiğim vampir Eric (Charliene Harris) uygun görülmüş bir yorumcu tarafından.. Bence de cuk oturmuş. Hatta okumadan aklıma gelse daha zevkli okurdum. 


Yazar bu kitap için bir şarkı listesi yapmış. 
Temper Trap - Sweet Dispotion
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Massive Attack - Angel
Amy Winehouse - Valarie
John Legend - Ordinary People
Oasis - Morning Glory
The Stereophonics - Dakota
The Moody Blues - Night in White Satin
Enigma - Principles of Lust (Sadness)
Otis Redding - Love Man
Stevie Wonder - Superstition
Snow Patrol - Run
Foster The People - Pumped up Kicks

Serinin ilk kitabı için tıklayın.. Bu Adam
Serinin ilk kitabı için tıklayın.. Bu Adam 3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;