2016/01/13

Karanlık Yalanlar - Alessandra Torre


Karanlık Yalanlar - Alessandra Torre
Puanım 5/4,5
Bu bir aşk hikâyesi ama okuması kolay olanlardan değil...

Brant:
Yirminci yaş gününde bir teknoloji milyarderi oldu. Benimle üç yıldır beraber. Dört kere evlenme teklif etti. Dört kere reddedildi.

Lee:
Ev hanımlarıyla aşna fişne yapmadığı zamanlarda çim biçiyor. Elleri ve vücudunun diğer parçaları son derece yetenekli. Bilse de bilmese de, iki yıldır benim tarafımdan takip ediliyor.

Durmayın. Yargılayın beni. Benim aşkımın nelere yol açtığı hakkında en ufak bir fikriniz bile yok. Daha önce bu hikâyeyi duyduğunuzu düşünüyorsanız güvenin bana… duymadınız
.
"Kendinizi, okuyacağınız ve tekrar okumak isteyeceğiniz en dudak uçuklatıcı kitaplardan birine hazırlayın. Karanlık Yalanlar kusursuzca yazılmış, etkili bir şekilde detaylandırılmış ve bir insanın aşk için ne kadar ileri gidebileceğini gösteren bir kitap. Okurken büyülendim, serseme döndüm ve bittiğinde nutkum tutulmuştu. "   -Natasha is a Book Junkie-

"VAY BE!!! Açıkçası, okuduğum en MUHTEŞEM kitaplardan biriydi! Kesinlikle favorilerimden!   - Aestas Book Blog-

"Bir beğendiğiniz kitaplar vardır, bir sevdikleriniz, bir de aklınızı başınızdan alıp sonsuza kadar sizinle kalacak olanlar; işte Karanlık Yalanlar sonuncusu.
-Rosie's Book Heaven-

Layana ile Brant ve Lee'nin aşk üşgeni! Tanıtımlarda iki erkek arasında kalan, ikisinden de vazgeçmek istemeyen bir kadının hikayesi diyor. 

İhanetin doruk noktası.. Aslında bu tarz kitaplardan çok haz etmeyeceğimi düşünürüm. Erotik kitaplara karşı olmasam da vıcık vıcık cinsellik ve aşktan fazlasının bulunması gerekir bence. 

Okuyan arkadaşların yorumlarını görünce merak ettim ve çok şükür ki okudum. Bence favori kitaplardan biri.. Sonra bu kitabın yanlış tanıtıldığını düşündüm ama nasıl daha uygun anlatılabilir onuda bilemedim çünkü büyüsü kaçabilir.

Layana (Lana) zengin bir ailenin kızı, hayatı boyunca uyması gereken kalıplar onu asla yansıtamayacağı için mirasından payına düşeni alıp kendi istediği gibi yaşıyor. Bir partide Brant ile tanışıyorlar ki kendisinin bilgisayar ve teknoloji alanında bir şirketi var ve son zamanların gözde bekarlarından.. 

Brant yapı olarak asosyal olduğundan çok fazla ilişkisi olmamış ancak Lana'nın sınırsızlığına aşık oluyor. Kesinlikle sadık bir adam tek sorunu arada işe kendini kaptırıp randevularını unutması ki bunu da en iyi şekilde telafi ediyor. İlişkileri boyunca defalarca Lana'ya evlenme teklifi etmesine rağmen hep reddediliyor çünkü Lana'nın hayatında bir erkek daha var.

Lee çimleri biçen, kaba ve kesinlikle kötü çocuk ancak Lana onunla tanışınca aklı başından gidiyor ve ona tam anlamı ile yapışıyor. Başka ilişkisi olursa bitiriyor ve onu kimse ile paylaşmamaya kesinlikle kararlı.. Lee, Brant'ı magazinden biliyor. Ve ondan nefret ediyor. Bir süre sonra Brant'ta şüpheleniyor. Ve sonrası inanılmaz olaylar örgüsü ile devam ediyor. Kesinlikle tahmin edemedim, aklımın ucundan bile geçmedi, müthişti. Söylenecek çok şey var ancak bir tık ötesine bir cümle daha yazsam tadı kaçar, okuyamazsınız. Kesinlikle kendinizin keşfetmesi gereken bir sürpriz bu kitap..

Hikayede ki cinsellik unsuru olmasa olmazmış kesinlikle yerinde ve dozunda kullanılmış. Tavsiyemdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;