2016/01/28

Kış Güneşi Kitap Yorumu


Kış Güneşi - Jennifer L. Armentrout
Puanım 5/3
Yirmi bir yaşındaki Sydney, Kyler'a ezelden beri aşık. Ne yazık ki Kyler onu atlıkarıncadan ittiği ve Sydney'in de karşılığında Kyler'a çamur yedirdiği günden beri sıkı dostlar.
Kyler tam bir çapkın, bir kızın yanında iki geceden fazla duramıyor. Syd kendini gittikçe daha kötü hissediyor. Ancak okuldaki son yılda duygularını itiraf ederek ilişkilerini berbat etmek istemiyor.
Kyler'ın gözünde ise Syd hep ulaşılmaz bir noktada, adeta mükemmelliğin simgesi. Syd'in ona hayatta bakmayacağını düşünüyor. Bir gün Kyler'ın dağ evine kayak tatiline gidiyorlar ve bütün saklı duygular gün ışığına çıkıyor. Ama küçük bir sorun var. Evde yalnız değiller. 

Obsidiyen ile başlayan LUX serisi ve Melez Sözleşmelerinin'nin dünyaca ünlü yazarı Jennifer L.Armentrout'tan çok sıcak bir hikaye...

Yazarın tarzını fantastik kitaplarda seviyorum. İlk kez bir aşk romanını okudum. O da ilk kez mi yazdı acaba kontrol etmedim. Her neyse kitabı sevdim. Alışık olduğu aksiyonu hikayeye eklemeyerek yazar beklentimi aşmış oldu. Ara çıtır olarak okunabilecek, kafanızı dağıtacak bir kitap arıyorsanız, deneyebilirsiniz. Zaten 250 sayfa civarı bir kısa kitap.. Gelelim ana hatlarıyla hikayemize..

Kyler ve Sydney çocukluk arkadaşları, hatta arkadaş demek yetmez her ikisi içinde dünya da birbirlerinden daha değerli bir insan yok. Aynı üniversitede Kyler ne kadar dışa dönük, flörtöz ve parti çocuğuysa, Syd tam tersine durgun, aklı başında.. Kendi aralarında ki dialogları ve iç sesinde ki çelişkiler eğlenceyi arttırmış.

Syd Kyler'a umutsuzca aşık sonradan anladığına göre Kyler'da .. Tatil için eve gittiklerinde aralarında ki kimya değişiyor. Yeni durumla başa çıkma çabaları bence sıcak bir hikaye oluşturmuş.

“Hiç kimse onun hayatındaki yerimi değiştiremezdi. Bunu biliyordum…ben Kyler’ın en yakın arkadaşıydım. Ve bu nedenle beni hiçbir zaman, benim onu sevdiğim gibi sevmeyecekti… Kızlar onun için farklı tatlar demekti ve ben tadına bakmak istediği bir kız değildim.”

"Anne?"
Bir an duraksama oldu. "Sydney? Sen misin?"  Benim bilmediğim başka çocukları mı vardı bunların?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Online Okuyucular;